Etykiety

czwartek, 31 stycznia 2013

ALPADERM KREM DLA DZIECI CERAT DES ALPES - COLD CREAM

Witam,
Dziś z innej beczki, mianowicie nie będzie stylówki, ale.....coś o kremie dla dzieci :)

22 stycznia tego roku Firma BioBella zorganizowała na swoim kanale na facebooku konkurs-zadanie polegało na napisaniu "Czy i dla czego lubimy bądź nie lubimy zimy".

 28 stycznia ku mojej ogromnej uciesze zobaczyłam się na liście 2 zwyciężczyń :) 
W nagrodę otrzymałam odżywczo-kojący krem dla dzieci ALPADERM. Jest to krem przeznaczony dla wrażliwej i suchej skóry, skłonnej do alergii. 




Dziś otrzymałam przesyłkę wraz z "gratisem" w postaci 2 próbek: podkładu oraz kremu do rąk marki Lavera.

Krem zacznę dziś stosować u mojej córki, by już wkrótce podzielić się z Wami moją opinią i spostrzeżeniami na jego temat.

Tymczasem zapraszam Was do odwiedzenia sklepu BioBella oraz  na facebook Funpage BioBella .


ALPADERM KREM DLA DZIECI CERAT DES ALPES - COLD CREAM

19 komentarzy:

  1. Too much baking in the sun is not good for the skin.
    This naturally soothing ingredient actss as an exfoliant and it will
    help your skin rejuvenate itself. That said, keep one thing uppermost in your mind- mole removal
    treatment is almost always an elective, cosmetic procedure.



    Also visit my web blog: How to get rid of skin tags

    OdpowiedzUsuń