Etykiety

poniedziałek, 4 marca 2013

Testujemy barierkę Olmitos Estoy

Początkiem lutego na profilu Bebe Club pojawiła się informacja o naborze do kolejnych, już drugich testów artykułów Olmitos firmy Estoy. Tym razem do testowania były produkty już używane, jednak w nieskazitelnym stanie. Sami mogliśmy wybrać testowany produkt, a po miesiącu należy go odesłać. Jeśli przypadnie nam do gustu firma Estoy daje możliwość zakupu  NOWEGO produktu za 50% ceny. Aby dostać się do testów należało być fanem Bebe Club i Estoy oraz wysłać uzupełniony formularz do 15 lutego.

Oto jakie produkty były do wyboru :

Zdecydowałam się spróbować szczęścia i wysłałam formularz wybierając barierkę, której byłam bardzo ciekawa :)
19 lutego ku mojemu zdziwieniu na skrzynce znalazłam @ z informacją, że dostałyśmy się do testów :)
Kilka dni później do naszych drzwi zapukał kurier z naszą przesyłką :)
Od razu zamontowałam ją przy...no właśnie, nie przy łóżeczku Dżagi, ale przy naszym łóżku, gdyż Jagoda spędza tam mnóstwo czasu skacząc i turlając się :) Zawsze okładałam łóżko poduchami, a teraz barierka je zastąpiła :) Dżaga jak tylko ją zobaczyła to oczy się jej zaszkliły na widok kolorowej bariereczki :) Wciąż powtarzała z zachwytem "co to? co to?"
Barierka bardzo łatwo się rozkłada, a po złożenie nie zajmuje dużo miejsca, można ją schować pod łóżkiem.

To zdjęcie z pierwszych chwil po zamontowaniu :)




Po miesiącu napiszemy swoją opinię o barierce, ale już dziś mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona, szczególnie kiedy Dżaga zasypia u nas, nie martwię się, że spadnie z łóżka :)

A Wam jak się podoba? Może, któraś z Was już miała lub ma taką barierkę??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz