Etykiety

wtorek, 16 kwietnia 2013

Super lekki wózek Micralite SUPERLITE

Hejooooo...
Wiem, że mało piszę, ale mamy wiosnę i staramy się spędzać ją poza domem...

Od 18 do 30 marca na stronie superlekki trwał nabór testerów do wózka Micralite. Zgłosiłam swój udział i ku mojemu zaskoczeniu dostałam po pewnym czasie @, że zakwalifikowałyśmy się do 25 osobowej grupy testerów wózka Micralite Superlite. Wózek zostaje wysłany na 10 dni...



       RODZINA ZASTĘPCZA – powitanie

Zaczęło się zwyczajnie jak każdego dnia….
Zadzwonił domofon, Jagoda biegnie z impetem do drzwi krzycząc „tata, tata”….
Spokojnie tłumaczę Jej, że to nie tato, bo jest zbyt wczesna godzina…
Dżaga stoi obok mojej nogi gdy otwieram drzwi kurierowi, który wsuwa nam do mieszkania ogromną przesyłkę zapakowaną w czarną połyskującą folię… Ja od razu z uśmiechem na twarzy, myślę, „aha wózek dotarł”.
Jagody słownictwo jest dość ubogie ze względu na Jej wiek, ale krzyczeć w ekstazie to Ona umie „co to, co to, co to?” Jakby mogła to przy Kurierze rozszabrowałaby folię :)
Pożegnałam kuriera i wzięłam się za przenoszenie pudła, które ku memu ogromnemu zdziwieniu było mega lekkie jak na tak dużą przesyłkę. Pomyślałam, że ten wózek to chyba dla lalek skoro jest tak lekki :)
Gdy już położyłam pudło w pokoju Jagódka objęła go z całej siły, nie przestając ekscytować się ową paczką „moja, moja” powtarzała, próbując nawet podnieść na plecach pudło.




Po szybkim ściągnięciu czarnej foli ukazało się kartonowe pudło z wielką nazwą wózka Super-lite!
Jagienka znów musiała mieć swoje 5 minut, by poprzytulać pudło...




Już po kartonowym opakowaniu wiedziałam, że dostałyśmy wózek w kolorze kobaltowym :)
Bardzo lubię ten kolor więc ucieszyłam się tym bardziej :)
Jagódka zaczęła wyciągać ów duży przedmiot z foli, aż ukazał się Jej i moim oczom piękny wózek, co prawda jeszcze nie złożony i bez tylnych kół, ale i tak to było już coś :)




W czasie gdy ja oglądałam dołączoną folię przeciwdeszczową i instrukcję Jagódka zachwycała się kółkami przednimi :) 


O montażu i demontażu w kolejnych częściach…

Najlepsza zabawa dopiero przed Nami, 10 radosnych dni testów i wyjazdów w różne miejsca, by jak najlepiej zrelacjonować zalety i wady wózka :)

Zapraszam do zapoznania się z Naszymi dalszymi relacjami i podróżami z Super-Lite :)

1 komentarz: